Úspěšní lidé jsou srozumitelní
Pojďme se pobavit o srozumitelnosti. O tom, jak dokážete být ještě srozumitelnější než dosud. Protože úspěšní lidé, které znám, jsou skutečně srozumitelní…
Úspěšní dokáží mluvit o svých přáních a cílech
Znáte manželské páry, kde jeden z manželů už léta čeká…? Např. na to, kdy mu ten druhý řekne určité slovo? Určitou větu? A protože ten druhý není věštec ani neumí číst myšlenky, tak to během těch let neřekne. Protože ani netuší, že má něco říct.
A pak si mnozí myslí: „Můj partner mě nemá rád. Protože kdyby mě měl rád, tak by sám vycítil, co já potřebuji.“
Jenže co je to za hloupost? To, že je někdo zamilovaný, mu přece nedává nadpřirozené schopnosti. Opravte mě, pokud se mýlím … :)
„Podívej, padá hvězda – Něco si přej… A nikomu o tom neříkej.“
Pamatujete? Přesně takhle vám to říkali. Učili vás, že když budete o svých snech mluvit, tak se nesplní. Cítíte, že vám opět nabíhá váš „bullshit – detektor“… ?? Každopádně by měl. Protože já znám hromadu úspěšných lidí, kteří o svých snech a cílech otevřeně mluví.
A neznám nikoho (neříkám, že nikdo takový neexistuje, jen já nikoho takového neznám), kdo by o svých snech zarytě mlčel a dosahoval je jako na běžícím pásu.
Jsem přesvědčen, že když o svých snech mluvíte,
přibližujete se k nim.
– Peter Sasín –
Přitom pozor na energetické upíry
Mluvte o svých snech s lidmi, kteří vás dokáží podpořit. Nemluvte o svých snech s těmi, kteří vás budou brzdit. To znamená s těmi, kteří nejsou zvyklí dosahovat svých snů. Oni vás budou chtít možná ochránit před zklamáním. Jenže mějte na mysli, že to je jejich model světa.
Váš model světa je ten, že vy svých snů dokážete dosáhnout. Proto se obklopujte lidmi s podobnými myšlenkami. A s nimi mluvte o svých snech.
Toto opakuji stále dokola: Najděte si takové lidi, kteří už jsou tam, kam vy směřujete. A hlavně s nimi mluvte o vašich cílech.
Srozumitelnost – klíč úspěchu v byznysu
Víte, co je dnes klíčovou schopností firem, aby byly opravdu úspěšné?
Je to: Přínos, Odlišnost a hlavně Srozumitelnost. Protože můžete mít přínos a být dokonce i jiní než konkurence (konkurence mimochodem neexistuje – o tom třeba někdy příště) …
Ale pokud svůj přínos a odlišnost nedokážete srozumitelně prezentovat, tak se to nikdo nedozví. Všimli jste si, jak komunikuji na webu a v článcích? Existuje několik společných jmenovatelů – jedním z nich je srozumitelnost.
To nijak nesouvisí s inteligencí našich čtenářů a posluchačů. Souvisí to s tím, že existuje obrovský přetlak informací. A vede ten, kdo srozumitelněji odkomunikuje své výhody.
Opakuji: Vede ten, kdo srozumitelněji odkomunikuje své výhody.
Přitom už se vám jistě stalo, že jste přišli na stránky, ze kterých vám vůbec nebylo jasné, čím se ta firma zabývá. Nebo co je přínosem pro vás … Přitom ta firma může mít úžasný produkt, nebo služby.
Výzva: Buďte srozumitelní
Dámy – chcete, aby vám váš partner nosil více květin? (Už tušíte, jaký bude můj tip …? :)
… Jenže mnozí mi řeknou: „To by už nebylo ono“ …
Více o srozumitelné komunikaci si poslechněte ve vysílání NLP Akademie.
Klikněte na symbol přehrávače:
Přeji vám podnětný poslech a zůstaňte s námi ;)
Peter Sasín
Váš NLP Trenér
Přeložil David Smička
Chcete vědět, jak se přeprogramovat na hojnost a bohatství?
V tom vám pomohou znalosti a dovednosti, které Vám předáme na semináři
Tajemství Programování Bohatství